Boktips :)

Hej!
Jag läser väldigt mycket böcker :) Den senast utlästa heter Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews. Lånade den i skolbiblioteket :) Rekomenderar den verkligen!

Den handlar om Jo, en brittisk tjej som måste flytta till USA då hennes mamma får jobb där. Pappan har gift om sig med en kvinna som heter Kelly, som Jo inte tycker om. De har tillsammans ett barn, Lolly. Jo's bästa vän Hailey blir kvar medans Jo flyttar. Jo gör ett val. Sedan tar berättelsen två vägar. Ena om hur det blev när hon tog valet och andra om vad som skulle ha hänt om hon inte hade gjort det.

Boken passar väl mest tjejer i åldrarna 12-14 år :)

/Essa



Rekomenderas starkt!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej essa, nu läser jag den där boken. Jag har en till blogg till dig: www.iiddaaar.blogg.se

Kramiz/eve

2010-09-25 @ 15:00:32
Postat av: Tanja

naaw, vad glad jag blir av dina kommentarer :'3 <3

2010-11-01 @ 09:55:14
URL: http://travellers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0