Tired, as usual.

Hejsan däruteistugorna :)
Min dag börjades med en väl uppskattad sovmorgon! Mamma väckte mig vid halv 8 och jag hoppade (hoppade, mja man kan ju alltid låtsas xD) in i duschen. Klädde på mig, gick ner o käkade frukost som bestod av: flingor med torkade bär, youghurt(?) o en muggelimugg te. :) Ska packa ihop lite nu och åka bil till parken och spela med orkestern, en ganska najs sak att göra på en eftermidda alltså ^^ Sen vid 8 (neej inte 8 på morgonen ;p) blir det träning :D Förresten, jag broderar en Nalle Puh på slöjden :D Broderade 6 1/2 rad idag *stolt* :) När jag är klar ska jag ta en bild o lägga upp här på bloggen ;)

See u!
/Essa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0