Mina kamerasaker :)

Hej!
Jag har tagit lite bilder på mina kamera saker :) Jag kan summera redan nu vad det är förnåge. Objektiv 18-55 mm. (standardobjektiv som följer med kameran), objektiv 38-76 mm, objektiv 80-200, macroobjektiv som inte funkar 52 mm, det behövs typ nå inställningar för att fixa det ;p och en påsättbar blixt + 2 böcker som beskriver hur man kan fota bättre, olika skärpedjup osv.


18-55 mm objektivet är inte med då jag hade det på kameran och fotade med det x]




Bilden av själva kamerahuset :)
Jag har även en kameraväska såklart, men glömde fota den :)

Mitt favorit objektiv är nog 80-200 mm. Man kan verkligen fota fina porträtt med den :) Men för närbilder 18-55 mm objektivet :) De använder jag mest.
/Essa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0