Min dag!

Tja!
Vad dåliga ni är på att kommentera ;p Aja, har varit hemma sen 15.oo. Vi hade bild idag, avslutade en bild jag börjat med förr-förra veckan, då vi hade studiedag förra tisdan'. Det skulle typ vara någon fabrik ;) Jag gjorde en såkallad Love maker 10 000 x] Sedan började jag på en 'mandala', det blir nog ganska bra :) Jag längtar tills vi får lite svårare uppgifter på bilden. Men vi måste ju lära oss grunderna först, såklart. Vår bildlärare är jätteduktig (verkligen!) på att måla och rita. Vi fick se några av hennes bilder idag. Vet inte hur jag ska beskriva dem, men det låg nästan lite fantasy över dem. Inga vanliga motiv som tillhör verkligheten alltså :) Men hon är verkligen duktig! Jag gillar också att rita och övar mig för fullt nästan varje dag :) Nu lyssnar jag på Tove Styrke - Million Pieces. En av mina absoluta favorit-låtar för tillfället ;) Andra favoriter nu är; Oskar Linnros - Från och med Du (men jag har faktiskt nästan lyssnat sönder den >':), Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan och The Cranberries - Zombie (very oooold låt xD). Sen ska jag nog göra matteläxan, som är tills torsdag. Men har först orkester, sen innebandyträning. Då blir det inte så mycket tid kvar. Så jag får göra den idag. Ska göra klart mitt författar-porträtt av Moni Nilsson-Brännström också ;)

Kramar;
/Essa.


Bild jag tog förut, redigerade den lite :) Ganska fint.



Kommentarer
Postat av: Linn fällström

Svar: Ja, det är himla härligt! <3 Åh, hon är vacker. :)

2010-10-19 @ 22:22:24
URL: http://awesomelinn.blogg.se/
Postat av: Linn fällström

Svar: Nä det är ju sant, men ändå. ;)

2010-10-20 @ 15:07:48
URL: http://awesomelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0