Home!

Eins, Zwei, Drei...Hallu!
[knäpp innledning :s] Kom nyss hem. Efter att jag postat innlägget imorse så irrade jag runt efter mina nycklar! De var helt försvunna. 5 minuter kvar tills vi skulle börja kutade jag iväg. Tur att jag hade extranyckel i skåpet :) Dagen avslutades med slöjd. Nu har jag broderat klart Nalle Puh's arm! Jag är så himla stolt :D Vi hade ju gympa idag, men det var inte så hemskt. Det var en praktikant där och hon lärde oss en dans ^^, Det var kul! Snart lov! Längtalängtalängta! Jag är himlans trött nu, men vid 16 är det orkester. Men missar tyvärr innebandyträningen eftersom vi fick DJ's (damjuniorer) tid i KB, men hinner inte vara med. Och på freda' har vi fredagsssssmyyyyyyyyyyyyyyyssssssssssssssssssssssss med orkestern, så kan inte komma på träningen då heller, vilket resulterar till att jag inte kommer kunna vara med på matchen mot Kungsör(?) på lördag/söndag (inte säker). :) Ska plugga lite nu, eller titta på tv xD

/Essa


Alla blommor vissna, väldigt väldigt sorgligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0