Fullspäckad dag! *pust*

HallojdäruteiSverigessmåstäderdärdetfinnssmåhus!
Älskar mina inledningar (y). Hade matteprov idag! Fast det känns som att jag klarade det ganska bra. Det här provet var mycket enklare än det förra kändes det som. När jag kom hem begav jag mig iväg till sjukisgymnasten för att träna mina knän. Gaaah! Mina fötter har somnat, det kittlas! Jobbigt -.-' Imorgon ska vi titta på film heeeela dagen! Först Robin Hood, den nya med Russel Crowe(?). Den är typ 2 1/2 h lång, så vi kommer inte ha Svenska eller SO eller Engelska. Fett chill! ;) Sen har vi dubbeltimme NO, första timmen gör vi prov. Sen ska vi titta på någon film, som vår lärare valt ut. Hon är awesome så det blir säker någon awesome film också! Nu ska jag gå och byta om, och tar'e lugnt ett tag.

Tack och bock!
/Essa


Älskar bilden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0