100 frågor

Hej!
Hittade en sådan här lista nyss som man fyller i när man har tråkigt. Here goes:

1. Hur gammal är du om fem år?

Öhm...12+5=17. Alltså snart 18.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mormor

3. Hur lång är du?
165?

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Harry Potter och Halvblodsprinsen

5. Vem ringde du senast?
Emma

6. Vem ringde dig senast?
Evelina(?)

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Okej :D

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms :3

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
I fredags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blågrå

12. När vaknade du i dag?
Telefonen väckte mig vid 9

13. Vilken är din favoritjulsång?
Venne ;p
14. Vilken är din favoritplats?
Sommarstugan

15. Vilken plats föredrar du minst?
Gympasalen

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

Pluggandes till veterinär
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Att det skulle börja brinna

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Evelina

19. Hur stor är din säng?
En vanlig 90?

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär nedplockad, använder bara bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Pyamas 8D

22. Hur många kuddar har du i sängen?

Tre

23. Hur många landskap har du bott i?
1 ;p

24. Vilka städer har du bott i?
Bara den jag bor i nu

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
BARFOTA 8D

26. Är du social?
Ofc

27. Vilken är din favoritglass?
B&J

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Chokladpudding (L)

29. Tycker du om kinamat?
JA! Mums!

30. Tycker du om kaffe?
Usch ne

31. Vad dricker du till frukost?
Te/Oboy

32. Sover du på någon särskild sida?
Mja, på den sidan madrassen är på (haha där fick jag allt till det! :D)

33. Kan du spela poker?
Men såklart!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Mjaa :D

35. Är du en beroendemänniska?
Ne

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej

37. Vill du ha barn?
Ja, men inte nu Cx

38. Kan du några andra språk än svenska?
Yupp

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder :3
42. Äger du dyrbara smycken?
Tror inte det xd

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Venne

44. Kan du rulla med tungan?
Öh ;p

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag känner bara roligt folk :3

46. Sover du med gosedjur?
Ofc :D

47. Vad har du för ringsignal?
Gullefjun :)

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Mamma har väl i någon låda :)

49. Vad har du närmast iag just nu som är rött?
En penna

50. Flirtar du mycket?
Ne

51. Kan du byta olja på bilen?
Vad är en bil förnåge? .__.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

Nej, för jag cyklar ifrån polisen 8D
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Erm o.o

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
E, nej

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mixmegapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Något som skulle likna spanska xd

59. När var du i kyrkan senast?
Jadu, någon månad sedan

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

Nina är min favoritlärare
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2-3 nätter

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Ingen aning

63. Vad lyssnar du på just nu?
TEVE ^^

64. Har du varit med i tidningen?
Jarå

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Vet faktiskt inte
66. Hur många sidor har du uppe på internet nu?
4

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Röd 8)

68. Hur imponerar man på dig?
Ge mej choklad C8

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Jag ringer typ aldrig någon xd

70. Har du någon piercing?
Jupps

71. Din största vinst?
Mina vänner och min familj. Fast familjen fick man ju på köpet när man föddes 8D

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Blogg.se

74. Är du fåfäng?
Vad är det ;p

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Vet inte

76. Hur gammal är din pappa?
Öh

77. Vilket är ditt drömjobb?
Veterinär

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Fixa mitt rum, just the way i want it

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Massa fiskar, hundar och vandrande pinnar

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag är blond, är hemma hos mormor och har en rödvit mobil

81. Svär du ofta?
Nja

82. Sverige när det är som bäst?
Allt förutom när det är kallt

83. Kan du åka slalom?
Åker alltid de högsta och brantaste backarna

84. Vad har du ätit i dag?
Glass :D

85. Vad har du för utbildning?
Skolans utbildning?

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Gillar hela mej

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Sa jag inte att jag gillar hela mej?

88. Vilken är din bästa egenskap?
Alla mina egenskaper är bäst 8D

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Kanske pratar lite för mycket ibland xd

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
...

91. Saknar du något?
En till glass

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, bara det är min så 8D

93. Vad gör dig ledsen?
Falska människor

94. Vad gör dig glad?
Är lättroad.

95. Har du varit gift eller förlovad?
Såklart ;p Ne, jag är 12 ._.'

96. Vad ska du göra i helgen?

Helgen är snart slut. :(

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Vet inte

98. Vad har du för tatueringar?
Ibland brukar jag rita på mina händer med bläckpenna, men det går bort 8D

99. Vem är din förebild?
Morbor Henke (L)

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?

Slänga min glasspinne 8D

Ta alla svar med en nypa salt ^^,
/Essa



Kommentarer
Postat av: Eve

haha diggar den med "gympasalen" saken ;)

2011-11-16 @ 20:29:35
URL: http://thebestdaysofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0