Lilla Plutten Evelina :)

Hellu!
Eve sov hos mig nu, fredag till lördag :) Vi käkade pizza på kvällen, vilket var väldigt uppskattat!
Eve hade tagit med sig Twilight. Har inte sett någon film, men läst nåra av böckerna. Det fanns inte svensk text på filmen! Gash! Fast jag klarade mig ganska bra iallafall. Men måste iallafall säga att boken är mycket bättre! Så 3/5 E;n får filmen. 
Sen spelade vi Wii. Både Sing It och Mario Party 8. Sen blev vi trötta och tittade lite på sista biten av Idol
Go Jay! Det var ju då Linnea som åkte ut. Är ett stort fan av hennes personlighet och kläder, men hon har ingen röst som jag gillar så mycket.
Vi släckte ganska tidigt, 12. Somnade nästan på en gång. Hektisk vecka och med en 1 ½ h innebandyträning på fredag-kvällen. Vaknade sedan vid kvart i 11. Ouups ;p

Eve, you go girl :D
/Essa



Kommentarer
Postat av: Eve

Tack essa :)

2010-11-27 @ 17:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0