Jag ser det snöar...

Hej!
Mja, så snöar det igen ;p Varför ska snön smälta bort när den ändå kommer tillbaka 2 dagar efter? Väldigt onödigt. Men om det fryser på inatt blir det snorhalt. Slask + kyla = halthalthalt! Jag kommer halka runt som en liten Bambi i mina Converse. Vi får väl se. Markoolio rockar, btw 8D

Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Datan vill inte, så det blir ingen bild. Mja, jag tror vi fattar nu ._.'

KJAMIIIIIZZZZZ, rand0m ;p
/Essa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0