Godmorning sunshine...

...eller gråhet. Vaknade kanske vid halv 9 av att Jonte & co började spela TV-spel på högsta volym såklart xD Jonte sa bara: "Väckte vi dig?". "Nej, jag tycker det är kul att lyssna på bilar som kraschar!" - ironi. Aja. Jag fick testa, jag vann! Bakifrån. Men jag blev varvad av typ alla, ganska skickligt va? Tycker iallafall jag. Men jag lovar det var fel på dosan! Seriöst! Orkade inte vara kvar, så nu sitter jag här. Men magen har börjat kurra, så ska kanske gå o käka frukost :) 

                                                                


Kommentarer
Postat av: Andrea

Fin blogg! :)

2010-11-05 @ 08:04:31
URL: http://andrealindstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0