Trött...

Det var en väldigt rolig dag igår, då det var midsommarafton. Men ack så trött man blir! Jag tog kväller kl. 03. Så man känner sig ganska trött nu. Som sagt firade vi midsommar hos några gamla vänner, precis som varje år. Det var en fullspäckad dag med fotbollsmatcher, skottkärrerace och massa roliga upptåg. Maten var helt fantastisk! Lite senare på kvällen, runt 11, började vi titta på Pirates of the Carabean. Kanske, en timma innan den var slut tröttnade vi och gick och satte oss vid en stor härlig brasa, fullt utrustade med chillinötter, chips och ostbågar. Mums! Ungefär kvart-tjugo över 2 började fåglarna sjunga. Brasan hade nästan brunnit ut och det satt inte många kvar vid den. Vi var vakna ett tag till, men tillslut gick vi och lade oss. Det var nästan helt ljust ute då, och det lät som att fåglarna hade konsert, så det var lite svårt att sova x] Men det gick. Jag vaknade vid 11, ganska sliten. Desutom med ett stort irriterande myggbett på ögonlocket! Typiskt! Nu har den svullnat upp lite, men det är ingen fara :)

Här kommer lite bilder från igår :)

Smultron <3


Bild från en av fotbollsmatcherna.






Det var mer än jag som fotograferade :)


Våran fina midsommarstång.


Bild från skottkärreracet :D


Sådär! Då har jag lagt upp lite skojjiga bilder från gårdagen :)
/Essa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0