Hundutställning :D

Hej!
I helgen här i Köping har det varit hundutställning. Såklart tog jag med lille kameran :) Det var massa fina hundar som var med och tävlade. Dock var inte mina hundar med (Zingo och Tindra).


Vet ej vad det är för ras, men den var jätte söt!


Man kan tro att 'korvarna' i pälsen på denna hund är runda, men faktiskt så är de platta :) Tänk hur varmt det ska bli x] Fast det är en väldigt cool hund!


Tupplur i solskenet = Toppen!


En riktig liten pälsboll :) So cute!


En 'liten' Grand Danois. Eller så liten är den nog inte x] De är faktiskt väldigt stora. Men titta på ögonen; Så söta!


Gulleplutt!


Jag tror att detta är någon vallhund av något slag :) Även denna väldigt söt!


Titta vad sött det ser ut när denna Grand Danois kikar fram :D


"Gääääsp! Det är tröttsamt att vara på utställning"


Puss, puss!


En collie :)


Titta så söt!

Sådär! Det blev ett ganska långt inlägg x] Såklart tog jag massa mer bilder, men de får ni se en annan dag :)
/Essa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0