I'm icecold and tired.

Hejhopp!
Jag har håltimme nu, börjar vid 1 igen. Jag är helt slut! Var ute med hundarna nyss. Snögalningar här, sörr'u. Zingo gjorde, hör och häpna, snöänglar ungefär hela tiden. (begåvad hund jag har, jag vet) Tindra den lilla token såg ut som en liten hare när hon skuttade runt i snön. Jag presenterar världshistoriens barnsligaste hund ♥ Tindra är sån jämt, men Zingo blev som en valp på nytt. Det blir han jämt när det är snö. Ni skulle ha sett dem, så gölliga ♥ Fast jag orkade inte koncentrera mig på gölligheten, jag ville bara hem, för det är typ halvt snöstorm ute xd Aja, kort och gott, mina hundar är dom bästa :)

Snart ska jag ta och knalla iväg till skolan igen. Bara matte, sen kommer jag hem igen ;3

C ya' folks
/Essa


Söthunden Tindra ♥

Ni får se en bild på Zingo♥ sen, nu måste jag ila iväg till skolan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0