December månad.

Hej!
Nu har vi ju kommit in i december månad igen. Jag skulle egentligen ha fixat detta igår, men som sagt, blogg.se -.-'

Okej! Det går ut på att skriva ett förutbestämt innlägg varje dag, ända fram till julafton :3
Let's start!

01 - Presentation av mig
02 - Favorit musik för tillfället
03 - Julkalendrar
04 - Till mina vänner
05 - Om innebandyn
06 - Mina favoritbilder
07 - Min kamera-utrustning
08 - Bloggar jag följer
09 - Min dag
10 - Min åsikt om: Vintern
11 - Min åsikt om: Fotografering
12 - Julinlägg
13 - Mitt luciafirande
14 - Önskelista
15 - Min idol
16 - Jag vill åka till...
17 - Recension om något
18 - Något jag vill göra
19 - Något knasigt
20 - Min julavslutning
21 - Planer för lovet
22 - Dan före dan före dopparedan
23 - Vi klär granen
24 - JULAFTON!

Min fantasi började tryta mot slutet. Eftersom 1;a december var igår, skriver jag det innlägget idag, samt dagens! Hoppas att det ska bli intressant. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0