Dag 17 - Resencion om något

Hej!
Här kommer dagens :)
Here goes; Robinson

Höhö. Känner mig väldigt involverad i Robinson nu. Kikade på det nyss så det är kanske därför jag valde att skriva om det ;)
Roligt program, dock inget jag skulle vilja gå igenom. Aldrig! Det bästa med i år är att Paolo (programledare) har gjort allt för att ta bort pakterna. Visst, det paktas och så ändå. Men inte lika mycket som föregående år. Personligen hejar jag på Daniel, Bang (coolt namn jö ^^) och Elin. Hoppas någon av de tar hem det. Fast Kristoffer har ju också visat sig ganska stark nu. Mja, jag vet inte.

Så programmet får E E E E/ E E E E E. För er som inte fattade: 4 av 5 E;n.

Tittar ni på Robinson?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0