Motorcykel åkning, men lite svårare.

Hej!
I helgen har det varit Köpings mässan :) Massa olika företag får visa upp sina saker och vad de gör. Det äger rum vartannat år i Ullvihallen. Utanför brukar det säljas godis, mat och så :) Och såklart är det massa underhållning. Lokala artister blandat med andra artister. Alla har någonting som faller dem i smaken ^^

I år hade en stor glob gjord av järnvajrar satts upp. Jag kunde inte heller fatta det först, men det är ett par från Finland som åker motorcykel i den! Wow, alltså! Det var verkligen häftigt :)


Här har vi globen :)


En motorcykel med förare inne i globen.. men vänta bara. Det är bara början.


The big finally (:

Imponerande! Hans tjej/fru (?) åkte sedan tillsammans med honom, men det fotograferade inte jag. Jag gick iväg för att få en bra plats inför ingen mindre än Erik Grönwalls konsert! Scenen var bara kanske 50 meter bort, så jag fotade hur mycket folk det var som tittade på motorcykelåkarna :)


Tänk dig lika mycket folk bortom globen ;) Ganska många va?

Mer om Erik Grönwall - konserten skriver jag om i ett annat innlägg :)
/Essa


Kommentarer
Postat av: Henke

Verkar som en kul grej att göra en helg. Vad var det mer för artister som spelade?

2010-08-29 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0